Een normale zondag - Reisverslag uit Mysore, India van Gezin Groot - WaarBenJij.nu Een normale zondag - Reisverslag uit Mysore, India van Gezin Groot - WaarBenJij.nu

Een normale zondag

Door: Anna de Groot

Blijf op de hoogte en volg Gezin

22 September 2019 | India, Mysore

Hallo allemaal,
Vandaag was het weer een hele normale zondag. Ik ging in de ochtend met mijn vriendinnen spelen tot ongeveer 11:00 en daarna gingen we een thali eten: dat is van een bananenblad eten. Het was zoals gewoonlijk heel lekker! Daarna gingen we weer naar huis... Na een tijdje gingen papa naar het zwembad en daar hebben we een uur gezwommen. Daarna gingen we weer naar huis en gingen we weer even naar een restaurant en gingen we iets lekkers eten. Na een tijdje ging het donderen, bliksemen en regenen. Daarna gingen we weer naar huis en brachten we papa ook een beetje eten...

Fijne dag nog,
Anna

• 22 September 2019 - 11:43

Olga :

Hi Anna, dat klinkt als een relaxed dagje. Maar wel heel speciaal hoor. Ik heb nog nooit een thali gegeten en ben ook nog nooit in India geweest. Leuk om je verhalen te lezen! Liefs Olga

• 22 September 2019 - 14:59

Ernie:

Heerlijk dagje.
    Wij zijn vanmorgen met Hans en Anna naar een mooie tuin met abdij geweest.
    Fijne zondag ,Liefs oma